Tors 28 Augusti


Gårdagen blev lite av en besvikelse det blev ingen utgång för att alla blev så trötta så det blev att kolla på en filmer istället med emma marcus och johan.
Vi bestämde oss för en skräckfilm och en komedi.
det blev   little man
som var sjukt rolig, det var en föredetta tjuv som snodde en diamant och la ner i en kvinnas väska och för att komma åt diamanten är han tvugen att spela  bebis som lämmnas utanför deras trapp. den var sjukt rolig.

Sedan var det skräckfilmen 13ghost  som är riktigt gammal,  kolla på den mycket förut men kom på igår att det var så länge sen jag såg den så vi hyrde den, men den va ganska långtråkig, blev väldigt besviken.


Idag kommer jag inte göra så mycket ska väl snart gå upp och fixa en kopp kaffe och lite frukost, sedan får man se vad dagen har att erbjuda vill ta de så lugnt som möjligt med dem dagarna jag har ledigt innan man börjar jobba igen..

Nu sitter jag här och tänker tillbaka på sommaren på Gotland hade det så himla skönt där nere, åkte ner med min barndomsvän Sara följde med på första trippen och dagarna var så himla sköna vi solade på dagarna och när det var dåligt väder kollade vi på film. Sedan gjorde man sig iordning för kvällen satte sig på våran altan och drack lite sedan drog man vidare till stranden eller till pigan(Ljugarns lokalpub) för att festa lite mer sedan kom man hem runt fyra på morgonen. Rekomenderar Gotland som en av era semsetrar för där kan man göra vad man vill och tiden bara flyter, jag har alltid den bästa tiden nere på Ljugarn
Robin, Sara och Jag vid mitt hus på Ljugarn som kallas för dockhuset för vi har nämligen det enda rosa huset där nere.
Saknar verkligen gotland. Jag har funderat på att börja plugga högskola nere på Gotland. Visst är det mycket  folk nere på sommaren under sthlm veckan etc. Men annars är det lugnt och fridfullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0