Tisdag 19 Augusti

Ja då sitter man här igen vid datan.  och idag är det fin fint väder ute...

Igår så firade jag ett år med älsklingen och det firade vi med att gå ut och äta samt gå på bio då vi såg hanccok, som jag tyckte var jättebra var ingen överdriven komedi, det var en liten mix av action komedi och drama..

Imorgon så jobbar man igen från 11-20 men det är bara mer pengar till mig.
Sedan ringde chefen idag och sa att en kollega har blivit sjukskriven och att en annan ska sluta så jag ställde upp frivilligt och tog min kollegas pass vecka36 sedan får man se vad som händer efter det.

Hoppas verkligen på att hitta ett heltidsjobb snart för att kunna resa till sofie så vill hitta ett så fort som möjligt,
Skulle vara så kul o åka upp och kolla på college livet o självklart hälsa på Sofie och ser hur hon har det..

Idag ska jag inte göra så mycker mer ska göra iordning en chai latte sätta mig vid tv:n och kolla på en film sedan ska man väl laga mat tills pojkvännen kommer hem så att vi får lite middag i oss.
Eller så ska jag titta runt efter lite helttisjobb. Ser om jag inte hittar något trevligt..

Jobbschema för veckan:
onsdag: 11-20
torsdag: 11-20
fredag: 12-18 efter det blir det hej då fest för Malin som åker upp till umeå och ska plugga högskola.
lördag: 12-17

Kom även på att jag måste boka en klipptid nu direkt efter löning och sedan så måste jag tillbaka till min gmla skola. SUCK. för att lämna tillbaka böcker som jag har glömt o lämna tillbaka..

Sofie och Jag, studendagen på flaket

Louisa och jag på våran matteintensivkurs... en utav många Flumstunder

Trion ute i sitt essä. Festa flumma go al the way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0