Söndag 17 Augusti

Ja idag har man jobbat, men det blev ingen lång dag på jobbet inte. Kom hem precis o kände mig för att sätta mig vid datan och blogga lite...

Imorse vaknade man upp brevid en bakfull pojkvän alltid lika kul med det..  Han hade inte kommit in på sista krogen och
sedan hade fyra killar följt efter honom från förra krogen och hans polare hade bara gått in så han fick sova hos mig inatt, man måste faktiskt tänka på att man kan inte bara lämna någon själv när den är aspackad och efterföljd. Men med mycket om och men så kom han hem till lilla mig...

Om mig:
Namn: 
Joanna
Ålder: 18, fyller 19 6 december värdelös ålder
Civilstånd: pojkvän sen 1år tillbaka
Gör med sitt liv:  Har precis tagit studenten och sommarjobbat på dressman, spenderar min lediga tid med min kära pojkvän och vänner, ser mig om två år att plugga högskola och leva livet.

I helgen har jag inte gjort så mycket förutom att jobba och kollat på film har blivit så trött efter jag tagit medcin så okrar inte göra så mycket.. Vad har ni gjort  denna regninga helg??

Imorgon är man ledig något som jag ser mycket fram emot så idag ska jag ha en lite n spa dag fixa naglarna etc. plus städa rummet mitt ser ut som någon har lagt en bomb där och exploderat ut min kläder så det är inte så fint...
Man får ju även inte glömma att nämna att imorgon ska jag o min älskling fira våran ett års dag har aldrig haft ett sådant lång förhållande men det är mitt livs bästa förhållande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0