Sitter man här igen

Tristess

Sitter här nu igen med inget att göra, kanske ska börja laga lite mat?

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att kollat på tv och gjort en ska göra lista för 2008 och 2009 som är att

skaffa ett heltidsjobb
plugga upp lite poäng på komvux
vara mer sparsam
Skaffa ett pass för mitt gick ut för typ fem år sedan. tråkigt men sant har inte varit utomlands på länge
Skaffa ett gymkort  och ta mer lång promenader
börja övningsköra och skaffa mig ett körkort..

Dessa punkter är ett måste för mig.

Vad har ni för er då? Själv håller på man att somna av tristess.......





och tänker tillbaka på studentdagen som var den  bästa i mitt liv :)


Kommentarer
Postat av: sofie

Misssssssssssss you <3 :)

2008-08-20 @ 04:27:48
URL: http://sofie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0