Onsdag 27Augusti

Ja i måndags fick man löning .  Vet inte hur mycket pengar jag har spenderat  vågar inte kolla heller . kommer få ångest av att jag inte är mer sparsam

Så igår blev det shopping köpte ett par skor ett par gröna reebok as coola.
Sedan gick jag Emma och Johan och åt lite kina mat och självklart blev det sushi.
Sedan bar det av till shoppingrundan igen då jag köpte en kavaj, örhängen, en snygg tjock tröja på JC och lite underkläder som är välbehövt.
Sedam bar det av till fridays i kungsträdgården efter våran shoppingtur.
Det blev en strawberry daquri och två mojitos för mig och sedan kom pojkvännen min och satt med oss en stund sedan blev vi alla så hungriga så jag och älskling gick och köpte mat sedan drog vi hem till honom kollade på film och åt mat.

Idag  blir det utgång med syster Emma och Johan på bandit grejen ..

och snart tänkte jag få i mig lite  lunch eller snarare frukost sedan blir det lunch sedan får vad dagen har att erbjuda förutom utgång som kommer bli riktigt kul....

Sedan har jag hämtat en ny bankdosa på swedbank  så att min mamma kan få lite pengar av mig så att jag betalar va lite av  mitt lån till henne.


Nu är man ledig hela veckan sedan ihelgen ska jag till farmor och farfar i Dalarna för att Farfar fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0