Onsdag 20 Augusti

Ja imorse gick man upp vid nio käkade frukost sedan drog man till jobbet o slet tog upp en massa nya varor vek jeans och larmade jackor. Jobbade själv mellan 17-20 och vi hade inte mycker kunder idag kan jag säga vi hade 39 kunder oc klarade inte budugeten villet menas med att jag inter får någon provison..

Nu sitter jag ifa vid datan, ska hämta mig egna bärbara nästa vecka när jag är ledig så jag kan skriva lite mer privat utan att alla ska komma in i datarummet och se vad jag skriver ...

Ska faktiskt bli kul och jobba imorgon, för att Jossan ska jobba med mig både imorgon och på fredag vilket är riktigt skoj.
Imorgon jobbar man 11-20 igen alltså så stänger jag själv igen ...

Sitter lite och tänker hur jag ska göra med santa barbra biljetten kostar 9000kr och då måste jag alltså spara ihop pengar till biljetten plus att jag måste hitta ett heltidsjobb innan jag åker. Men vill inget mer än att åka för att träffa på Sofie och se hur hennes vardag är.. Har lite sofie abstienen det är ju inte som att jag kan ringa henne på mobilen . men hoppas du loggar in på msn någon dag snart sofieeee.

Nej nu ska jag gå o fixa en kopp  äpple/kanel te och två ägg med kaviar mackor och sätta mig framför tv:n och mysa sedan blir det läggdags.


Kommentarer
Postat av: sofie

inne varje dag jöööö

2008-08-22 @ 01:21:27
URL: http://sofie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0