Lördag 16 Augusti

Hejsan!
Idag har man bytt blogg tyckte min gamla var så tråkig.
Hoppas denna blir roligare ..
Idag har man iaf jobbat och det var mycket kunder idag på dressman..

Men de jobbiga är att min axel är inflamerad så att den har gjort ont hela dagen.

Idag har jag iaf  köpt mig en ny sminkväska från make up store den är jättebra har små fack för penslar doser etc.

Sen har man kollat på film med min kära syster har inte orkat göra så mycket mer...

Väntar på min löning så jag kan hämta min data från reprationen och använda den istället för denna gamla data.

I sommar har de hänt mycket ska dela upp bloggen lite så får ni se vad jag har haft för mig i sommar...

Sofie om du läser detta så ska du veta att du är saknad hära min lilla alber einstein...

Kommentarer
Postat av: sofie

Saknar dig med!

2008-08-17 @ 00:25:20
URL: http://sofie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0