I´m so happy

Jag har inte så mycket att göra så jag googlade på the hills och jag älskar verkligen det programmet , visst känns det lite fake men jag tycker verkligen att det är så bra och så kollade på deras hemsida att det kommer en säsong fyra  och det gjorde mig så himla glad har verkligen väntat på en ny säsong..
Sofie om du läser detta kommer du också bli riktigt glad.....
Såg även trailern och det kommer bli mycket nytt drama och en massa nya killar .
Kan inte vänta på att de ska börja ...

Nej nu måste jag få lite frukost i magen har blivit jättehungrig.

tjingiling

Kommentarer
Postat av: sofie

Jaaa! :D Fan va kul, fast det visas på tv här på måndagar ;)

2008-08-28 @ 18:51:48
URL: http://sofie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0