Bara att titta ut genom fönstret gör en deprimerad


Jag Sofie Louisa den bästa trion någonsin..
Dem gånger man har varit ute med er har det alltid hänt så skumma saker träffat  på två engelsmän väldigt roande,
vi gör stan osäker samt som vi träffar vissa riktigt skumma typer..  Har aldrig tråkigt med er. Men trion är tyvärr bruten för att lilla Sofie har åkte iväg till Sant Barbra men snart kommer vi och hälsar på dig .

Snart ses vi igen  den 26 december bär det av till Santa Barbra...
Hoppas du lever livet borta och visar hur vi riktiga 08or är :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Har ni bokat! :D

2008-08-17 @ 22:04:10
URL: http://sofie89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej inte ännu måste fixa allt med pengar o pass osv. Men ska boka så fort som mjligt. övertalar mamma o pappa att köpa min biljett en lite tidigare födelsedags present sen måste jag ha min fickpengar med.

Men det löser sig alltid

2008-08-19 @ 12:20:16
URL: http://sofie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0