Torsdag 9 Oktober

Helu!

Börjar dagen med att dricka en kopp söder te och gör iordning en macka. , ligger i min säng och kollar på tom model repriser...

Snart är det dags att byta om till jobbkläder och sminka sig , börjar kl 12 men känner att jag måste få lite tid på mig är segaste människan  att äta frukkost...

Idag får jag även med mig matlåtda, cecar sallad vilket jag älskar så himla gott mamma har lagt i lite sparris o grejer tog lite igår efter jobbet men den är verkligen jättegod...


Förrseten igår fick vi in en en as skön tröja på jobbet som kosatade 299kr jag sedan 40% på det så köpte två stycken en till mig och en till pappa, dem är vit virkade med stor krage den är ritkgit mysig och har på mig den nu för det är så kallt i mitt rum..

Idag jobbar man som sagt tolv till sju hoppas jag inte missar bussen idag och får lika ont i fötterna som jag fick igår, men kommer jobba med jossan det kommer bli så himla skönt så kan vi snacka lite skit dem sista timarna..

Sitter fortfarande och tänker på vad jag ska ha på mig på  dressman 70-80tals fest, men ska kolla i mammas garderob ovh ser om hon har något roligt som jag kan andvnda och som passar mig.

Nej nu måste jag kila annars kommer jag bli försen tror jag måste fixa iodrning mig och äta frukost.


Så Ha en bra dag


Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0