Torsdag 2 Oktober

Usch och blä, jag är fortfarande sjuk sitter och snytter mig hela tiden och dricker en massa te och äter många halstabbletter..


Dagen började med att jag blir väckt av att våran hem telefon ringer men orkar inte svara, sedan kunde jag inte somna om så kollade på smallville och försökte komma på något jag kunde göra för att roa mig lite  iaf.
 
Så jag gick ner till Ica köpte sushi den är faktiskt god även fast den är från Ica sedan köpte MnMs som är så mumisgt och självklart soppa och baugette som man alltid äter när man är sjuk elr iaf jag,..


Sen när man var klar där gick man till video affären och betalade en försening plus att man hyrde tre nya så man har något roligt och se på även fast man ligger i sänger och är super uttråkad

det blev iaf
Accepted, Just friends och beenchwarmers som är i bland mina topp tio ...

                                           
Jag älskar den här filmen
(alla bilder kunde dock inte läggas upp)   Om hur man fastnat i vänskapassonen och hur en kille som har blivit mobbad kommer tillbaka till sin hemstad som värsta hetingen men med värsta självförtroendet stör mig för att vissa killar är verkligen så.....





Självklart sitter jag också och laddar upp för The hills har redan sett alla avsnitt crika tre gånger men kan inte få nog av LC och hennes vänner och all drama Om man vill se mer the thills avsnitt som kommande säson fyra gå in här  http://www.mtv.com/ontv/dyn/the_hills/series.jhtml  denna säsong är verkilgen jäätte braaa.
jag håller även på att fundera på om jag ska klippa mig så som LC gjort det  är verkligen ursnyggt.. The hills börjar kl 5 idag och på lördag är det The hills maraton från elva till fyra





Min kära barndomsvän sara på altanen vid gotland huset..
Saknar verkligen gotland så mycket..  

Men ska kila nu ska kolla klart på just friends och sedan blir det the hills.

Chiao Chiao
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0