Torsdag 23 Oktober

Helu!


Idag vaknade man vid halv nio av att moil larmet ringe, sedan var det bara att kliva upp ur sängen göra en kopp te och mackor, satte mig framför tv:n o kollade på top model sedan fick man göra sig irodning till jobbet.
Så tog jag en tidigare tunelbana till skärholmen för att hinna med min buss och självklart gjorde jag det men fick ändå stå i kylan o frysa .


Idag var det verkligen en död dag på jobbet knappt några kunder ingen klarad buget och stressa mig iväg till bussen och den kom som vanligt  tidigare än vad den skulle som jag visste att den skulle göra ...


Hatar verkligen 710:an
Nej nu ska jag se klart på mumien två sedan blir de scrubs sen tror jag att jag ska in i drömmarnas land. Jobbar trorts allt imorgon med.. Men imorgon är det löning  *yippie*

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0