Söndag den stora Vilodagen

Heluu!

Idag är det den sköna vilodagen ska bara slappa äta en familjemiddag, dricka te och kolla vad som går på tv =)

Gårdagen var riktigt rolig, åkte till Sandra i skanstull och kollade på Robin Hood den som är paradoi på dem andra filmerna...
Sedan blev det några glas vin med mat och chips :)
Och massa snack om allt mellan himmel o jord , som det brukar bli..

En riktig vilodag



Sedan vaknade man upp idag vid halv tolv med att Sandra kollade på tv, hon vaknade vid tio och satt o vänta på att jag skulle vakna.. Sedan blev det frukost och te.
Efter det drog vid till Sandras kompis Erika i mariatorget och tog en fika med hennes pojvkän och deras son Elliot som är så himla söt, så vi blev sittande där o snackade lite skit och lekte med Elliot .

Och nu så sitter jag här framför min data och kollar på meen in trees och bara tar de lugnt känner mig gankska hungrig känner att våran familjemiddag borde göras snart..



Nu är man ledig till på torsdag undrar vad man ska hitta på dem här dagarna, imorgon träffar man älskling efter han slutat jobba sedan får man väl gå runt hemma och städa lite i rummet och i mina låder,. självklart träffa lite kompisar också..

Hoppas alla haft en trevlig helg som jag.

Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0