Söndag 5 Oktober

Hejsan hejsan!


Idag vaknar man med hes röst för att man var ute igår och när några jäkla bondläppar sitter och skriker.

Gårdagen var verkligen rolig först när man kom hem käkade jag tacos sedan fixade man sig iordning, och möta upp Louisa i stan som man inte träffat på länge så vi drog till After och satt först ute på ute serveringen sen blev de så pass kallt att vi gick in. Timpa kom och gjorde oss sällskap ett tag men han var så trött han har jobbat hela veckan och gått upp v'ldigt tidigt på morgonen...


Men iaf så jag och Louisa gick in o satte oss och tog varsin shot sedan blev det Malibu drinkar för oss båda.  Det var länge sedan bara vi två gick ut och snackade  men den bästa malibu drinken var ändå den blåa..

Så ska snart iväg till jobbet med min hesa röst  och vara med thompa o joz

hörs senare

ciao ciao

Kommentarer
Postat av: sofie

jag saknar våra utgångar!

2008-10-06 @ 00:04:46
URL: http://sofie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0