Sitter o har filmkväll med Syrran

Helu!

Nu har man tagit bort plåstret från tatuering och smörjt in den och det blev ett bra resultat =)


Syrran och jag har filmkväll
Nr1 Hanibal the rising. helt okej men riktigt brutal dock inte riktigt min stil blev för mycket efter ett tag
Nr2 Cinderella story .Som är riktigt bra  Och en riktigt tonårsfilm jag vet men den är ändå gullig..
Nr3 Shes the man.. Hehehe även en tonårs film, men som också är riktigt bra...

Så  sitter här med en chokladkaka och datan o kollar på film man kan göra mycket saker på en o samma gång..


Imorgon är man ledig igen så ska ta de lugnt vila sova ut och städa i mitt rum känns som att det kommer att behövas plus ta hand om tatueringen såklart..

Sedan blir det nog en tidig läggdags imorgon tror jag även fast jag börjar kl11 men ändå ska stänga så måste vara pigg och allert..

Nej nu måste jag nog vara lite social mot syrran annars går hon nog härifrån elr det har hon ju redan gjort så. Men måste kolla på filmen..

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0