Ont i fötterna och trött

Kom hem från jobbet för typ 20minter sedan, allt började med att jag missade min buss min otur som vanligt så jag sprang bort till ikea som ligger typ 10min bort från där jag jobbar i högklackat så har jätteont i fötterna .

Men iaf det gick bra på jobbet idag vi klarade 25:an så får 12 kr mer i timmen idag igen och sedan så jobbade thompa med mig till klockan 7 sedan en timme själv så det var inte så farligt

Så när jag kom hem så slängde man av sig skorna och tvättade håret  sedan gjorde jag iordning te som fortfarande är för varmt och kollar på greys anatomy som är jättebra, tycker så synd om en kille som hoppade in i ett cementkar och de stelnade och det var tre killar som utmande honom så himla dumt gjort och dumt av dem som utmande honom tycker verkligen synd om honom...
 

Imorgon så börjar jag klockan 12 och slutar klockan sju plus att det kommer en dekoratör imorgon som heter Tove som ska kolla på våran butik så jag o Thompa städade rent butiken samtidigt hjälpa alla kunder, så var helt slut och snurrig i huvudet när jag stängde..

Hoppas vi klarar budugetn imorgon med , men de  borde vi göra jobbar trots allt med  Thompa och Joz och dem är riktigt bra säljare.

Längtar till lördag när vi ska ha dressman fest med tema och olika dressman butiker så får träffa lite annat folk..

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och ta de lugnt och njuta av min kopp med te.

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0