Onsdag 22 Oktober

Helu!

Hade en liten sovmorgon idag med, vaknade upp vid tolv  ungefär.
Sedan gick man upp klädde på sig, kollade lite på tv sedan bar det av till pendeltåget för att jag ville hem.

Köpte mig även enliten smothie på ett café i t-centralen som var riktgit god.  Sedan blev det tunnelbanan hem till mig och när man kom hem så kände man sig lite hungrig och om tur var hade mamma lagat mat så fick de som var kvar hon var ju trots allt ledig idag.

Sedan forsatte dagen att bli ännu bättre när man såg sig sitt löne spec från jobbet som var riktigt goda nyheter.
Efter det började man kolla på vänner och mysa med min katt muffis och drack en kopp kaffe.

ska snart gå och göra iordning lite middag som består av gulash soppa och baugette, älskar soppa och det är enkelt att laga .

Senare ikväll blir det att kolla på Ghost ship som jag inte sett på länge, senaste gången jag såg den var på en lektion i mediakommunikation för typ ett år  sedan, men ska inte kolla själv älsklingen kommer efter han har varit på middag hos sin pappa så han får lida  lite  för han vill inte se den.. hehhe

Imorgon bär det av till jobbet, vilket man inte har gjort på fem dagar så de ska bli skönt tycker jag men det är dagen innan löning så trot det kommer att vara ganska tomt dock, och självklart kommer jag att jobba själv i tre timmar imorgon om inte mer.  Sedan kommer det väl att bära av hemmåt och ta de lugnt. Men tråkigt nog måste jag åka kommnalt vilket jag hatar att göra för jag litar inte på bussen den kommer antingen för tidigt eller försent eller så kommer den inte alls.

På fredag börjar man inte försen klockan tre så kan nog göra lite bus imorgon innan jag bär av till drömmarnas land.

nej nu ska jag kila tror att jag ska fixa iordning min soppa .
Ha en trevlig kväll.

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0