Onsdag 15 Oktober Kan inte somna är rastlös men måste sova


Moi                                                                              Thompa et Moi

Har lite problem med att somna .. Suck

Idag ja då vaknade man av pojkvännens alarm som inte så oväntat var en skrikig rocklåt, jag tycker om rock men inte att vakna till det och speciellt inte hårdrock Suck  Men älskar dig ändå....

Lyckades iaf somna om och vaknade igen vid nio då mitt alarm ringde som är låten jorney- dont stop belivin som är okej att vakna til den är iaf lugn , man hoppar liksom inte upp i luften när man vaknar.myspys säng och fixade iordning frukost som bestod av en stor kopp söder te som inte är så ovanligt och två ost mackor, sedan var det dags och byta om till jobbkläder och sminka sig och dra iväg till jobbet..

Efter tunnelbaneturen och buss turen som jag dessutom fick springa till för att inte komma försent ,men när jag kom till jobbet så gick jag o köpte mig en dubbellatte.. När man kom in i butiken var det bara att ta va sig skinnjackan och börja pricka av kartonger och packa upp varor vi hade 2 och en halv pall.. Men klarade att få upp en pall idag så gör jag resten imorgon med josfine ; )

Det tråkiga var att det var ganska tomt med kunder så när Susanne gick så blev det tyst i butiken och inte så mycket kunder att hjälpa, men hade ändå saker som skulle göra så jag sysselsatte mig  med att städa i butiken och skriva  ner grejer som ska göras imorgon ....


Mina sysselsättningar idag var att
plocka upp varor pricka av varor
Slänga alla kartonger vilket var många
Larma kläder
Hjälpa kunder
Städa fint tills imorgon Etc..


Men pappa kom iaf och hämtade mig efter jag hade stängt så jag slapp ta den där himla 710:an som gör mig gaaalen...

När jag kom hem blev det att tvätta håret och göra ännu en till kopp stor te och mackor och kladdkaka, JA jag är en liten gottegris hehe och sist men inte minst så blev det självklart en liten film det blev Bridget Jones och ettan såklart.

Och nu sitter jag här i min säng  med min kära data försöker att bli tröttare så att jag kommer upp ur sängen imorgon för jag öppnar klockan 10 sedan kommer Jossan in vid elva..

Imorgon har vi även mycket att göra som att ta emot hängande varor plocka upp varor från pallen och hjälpa kunder, men vi kommer lyckas Jossan det gör vi alltid..

Som tur är kommer Marcus och hållet mig lite sällskap på jobbet imorgon sedan så ska han sova hos mig även att Emmas pojvkän kommer upp hit han ska tydligen börja jobba här roligt roligt..


Nej nu måste jag försöka sova annars kommer jag vara ett vandrade lik imorgon på jobbey , men tror att det blir att köpa en stor kaffe på pressbyrån imorgon bitti så att jag vaknar till.

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0