Onsdag 1 Oktober

Hejsan!

Här ligger man i sängen med världens fförkylning och ont i kroppen plus att jag missar timmar på jobbet tråkigt nog.

Så vaknade vid nio och kände mig jättesjuk hade en aning om att det skulle bli så och tråkigt nog hade man rätt tyvärr...

Idag har man druckit typ fem koppar grönt te och ett glas Berocca, sedan lite halstabletter och lite köttbullar .med potaismos sedan har jag kollat på THE HILLS sosion 4 det är verkligen skit bra .. Är helt kär i det programet :)

Och nu kollar jag på en film shes the man och sitter med min lånedata i sängen och orkar inte göra så mkt mera ...

Sedan fick man ett sms från Siba som sa att min gamla data är fixad och klar så mamma får åka och hämta den någon dag i veckan, för att jag är som sagt sjuk  vill verkligen inte vara sjuk ...







 
Miss U Hoppas allt är guld i Santa Barbra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0