Myser i soffa och kollar på Desperet Houswifes

Helu!

Idag hade man en riktigt sovmorgon, vaknade inte förssen halv ett det blev en lång sömn för mig.

Bloggade ju inte igår så tänkte blogga lite idag.
Igår så gjorde man inte så mkt på dagen förutom att duscha och sedan åka in till centralen för att möta upp älskling  efter han varit på jobbet, sedan drog vi hem till älskling och kollade lite på tv och väntade på tudor så vi kunde äta tillsammans allihopa, det slutade med att Marcus lagade mat  och att jag o Tudor gick ner och köpte glass, chips, dip och mjölk skulle ha lite chillkväll och kollade på stepbrother som var jättekul, som älskling sa det var länge sedan dem gjorde en komedi  som Stepbrothers..

Nu sitter jag här , har precis ätit lite mat och drukit i kopp kaffe och dricker ännu en till kopp kafe och kollar på DP.
Försöker hitta Marcus och Tudors datamus som jag inte hittar vill verkligen kolla på en film men det går inte för jag vet inte hur man gör med tangentbordet för att sätta igång en film. suck, önskar att jag vore e n datanörd som dem idag iaf.

Idag ska man städa lite här hos demi deras vardagsrum det är lite stökigt tycker jag sedan blir det väl att kolla lite mer på tv sedan kommer älskling hem så får se vad vi ska hitta på då.

Men det blir nog ännu en filmkväll idag med ska kolla på trhopical thunder med Älskling och Tudor med chips och glass nu när man är ledig så mycket..

Jobbar ju inte förssen på torsdag, så man blir ganska seg av att sitta hemma och inte göra så mycket. Får försöka hålla mig sysselsatt med saker vilket oftas leder till att jag kollar på en film eller två.

Ha en trevlig tisdag
Ciao Ciao

Kommentarer
Postat av: Älskling :p

Din lilla latmask :p

Här sitter man och sliter och ditt största världsproblem är att hitta en datamus:p hahahaha nää gumman leta vidare så hittar du den nog snart annars kan du alltid kolla i mitt rum!!

Älskar dig! Grym blogg som alltid!

2008-10-21 @ 14:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0