Måndag 6 Oktober

Go kväll Go kväll


Idag har man varit ledig och hämtat min data från Siba äntligen fick jag tillbaka min data så himla skönt, nu kan jag göra lite saker som jag inte kunde göra med den andra som att lägga in bilder och så  för dem kollar ju vad jag gjort med datan..

Vaknade vid tolv på eftermiddagen idag, skulle lägga mig tidigt igår men så blev det ju inte blev en lång filmkväll med Emma och johan 



Iaf efter jag hade hämtat datan idag så åkte vi till Heron city där pappa köpte en vinterjacka och sedan åt vi på pizza hut.
när jag kom hem började jag instalera så att jag kunde lägga in kort på datan har inte fixat det förssen nu..

 Idag blir det iaf tidigt läggdags ska upp kl åtta imorgon jobbar från 10.00 till 19.00 sedan ska jag hem och göra mig en stor kopp te och städa lite hemma.



                       Josofine och jag

Vi ska jobba mycket tillsammans i veckan det kommer bli kul och nu är det alltid någon som stannar till sju så man är bara själv i en timme så det är inte så farligt... De är joz o jag  som kommer stänga ofta denna vecka, men det är skönt för vi har alltid so roligt och dig kan man prata med.

Nej nu ska jag kolla på My name is Eral 


Ta hand om er.

Ciao Caio

Kommentarer
Postat av: Josefin

du + jag + stägnigar på dressmann = sant! :)

2008-10-07 @ 11:53:26
Postat av: Josefin

du + jag + stägnigar på dressmann = sant! :)

2008-10-07 @ 11:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0