Lördags händelse

Älskling fyllde år . Grattis älskling på 23års dagen


Vi började dagen med att  mötas i stan vid tolv och gick iväg på mot H&M , där Marcus valde ut ett par jeans(svarta) en vit t-shirt med bandet kiss på sedan ett par  vita hängslen från mig, sedan köpte jag ett par svarta pumps till mig själv som är jätte fina, Sedan gick vi vidare till Gina Tricot där jag köpte ett party linne , en cardigan och en mysig trekvarts ärmad tröja.
Sedan drog vi till Stadium och kollade lite , men då började hunger sätta igång så mötte upp mamma , då vi tre gick till pizza hut och åt väldigt god mat och jag  bjöd..


Efter lunchen så gick mamma tillbaka till jobbet och jag o älsklingen drog hem till honom där vi började kolla på sex and  the city som jag tyckte var riktigt bra :)

Sedan kom Bosse peffe och Renatte hit och förade med oss sen drog vi in till stan vid nio och gick ut men först skulle vi stanna vid ett BK där älskling köpte en Cheesbeurgare åt mig som jag och peffa råkade tappa på marken pga att vi busade lite.

Sen bar det av till The Baser och när jag skulle in så nekade dem mig , när jag har varit där liksom över tio gånger innan, men kanske det var pga att det var löningshelg. Men vi drog till Medusa istället där vi hade skit kul och vi lyckades abonera en hel övervåning för att vi var så många, vi dansade vi sjöng det var så himla kul :)

Idag mår jag som man förtjänar är jättehunrgig  vill att Tudor o Marucs ska komma hem så vi kan laga mat och få i något i magen för dem lånade ändå mitt kort till att storhandla..

Men idag kommer även marcus föräldrar hit för att fira honom, så blir lite fika vid fyra..

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0