Lördag 4 Oktober

God morgon ligger i sängen med min data och dricker en kopp te o äter mackor...

Jobbar idag från 12 till 17. Sedan ska Johan bjuda på lite mat när man kommer hem det kommer säkert bli gott....


Ja igår efter vid hade ätit middag så träffade vi Emmile och hennes pojkvän Stuart som är från England, Emmilie kom hem i förrgår efter att ha varit i Australien  i ett halvår så det var trevligt och träffa dem. Så vi drack lite hemma hos Emmilie och snackade en massa skit....

Nu sitter jag och kollar på tv och ska snart fixa mig iordning till jobbet, men måste få i mig lite frukost och sedan ska man dra iväg till jobbet med  en halvförkylning..


Ikväll så ska jag träffa Louisa vi ska ut och ta en drink och kanske äta lite  får se vad som händer , men ska bli kul och träffas..
 
Men måste kila nu annars kommer jag bli sen till jobbet
Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0