Kollar på film med en varm kopp te

God eftermiddag!

Just nu siiter jag och kollar på filmen 21 som är jättebra och spännande men kände att jag var tuvgen att gå in på datan dock, är en liten datanörd....

Sitter här med en kopp te och bara tar det lugnt det är så himla skönt när ingen är hemma och man har lägenheten för sig själv och ingen som tjatar på en att man ska göra saker..

Ikväll ska man laga middag till mamma och Emma det blir kyckling med klyftpotatis med sallad och sås och vitlöksbröd ska bli så himla gott tyckte att jag kunde unna dem en god middag.. Det blir även kladdkaka till efterrätt, men bara om dem äter upp allt från sin tallrik

Så hoppas dem tycker att det blir gott bara..

Nu sitter man med ett glas iste med älskar det så himla gott och har fortfarande kvar av min chokladkaka från igår så sitter och mumsar på den med, sitter här med en stor tjocktröja och mjukisbyxor det kan ju inte bli bättre chilldag än det här =)


We are the hippies!
Heheh kommer inte glömma denna personalfest ever ever ever ;)


Ska snart fixa lite i mitt rum bland mina klädeslådor och städa lite mer och kanske lägga ner de väskorna jag har använt dem här 2 veckorna jag har bytt väska hela tiden...

Btw Sofie jag mår fin fint , lever livet, jobbar och tar de lugnt försöker spara pengar så att jag kan föja med dig till Santa Barbra nästa år efter sommaren  och väntar på att du ska komma tillbaka till oss och ha en tjejkväll ute.
Hoppas att college lever livet och att du mår toppen vilket jag tror att du gör. Men du ska veta att vi saknar dig jättemycket och önskar dig ditt bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0