Hemma i soffan och kolla på film

Heluu!

Kom precis hem från älsklingen och sitter framför tv:n och kollar på High School musical och är riktigt seg....

Festade igår hemma hos älskling med en massa kompisar som man inte festat med på länge och det var riktigt kul satt och spelade öl-spel fast jag drack cider och sprit dock, jag är inte en öl människa..

Sedan satt vi bara och snackade en massa skit och lyssnade på musik det var verkligen en lyckad kväll men idag mår man lite som man förtjänar lite bakis och seg käkat en halv pizza, sedan tagit mig kommunalt från sollentuna och hem, kanske inte tog så lång tid men var riktigt seg....

Idag så ska jag träffa min kusin, efter hon är klar på dopet. Det blir väl att äta lite mat, dricka lite vin och kolla på film och  lite skitsnack som vanligt ..

Känner mig riktigt seg idag men ska bli kul och träffa Sandra va länge sen.

Nej nu ska jag dricka upp mitt te kolla klart på filmen sedan fixa iordning mig för att åka till Sandra..


Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0