Hemma från jobbet

Hejsan hejsan!!
Nu sitter man skönt i en fåtölj och kollar på family guy som är så himla roligt.
Kom precis hem från jobbet och JA vi klarade 25an igen så får 12kr mer i timmen idag med helt fantastiskt :)

Jobbade med Susanne och Jossan idag, det var jätteroligt mycket och göra  fasten jag började inte försen kl tre idag, men det betydde inte sovmorgon för det för att syster sov inne hos mig för vi kollade på filmer och hennes alarm ringde vid tio sedan tryckte hon på snooze flera gånger riktigt irriterande..

Men när man kom till  jobbet så var det fullrulle mkt kunder rockar som skulle hängas upp, Jossan jobbade med mig till klockan 7 så var bara själv i en timme.

Sedam hade vi en väktare som gick runt vid alla butiker som höll mig sällskap ett tag som var väldigt snäll och pratglad så var skönt med sällskapet. Sedan kom pappa och hämtade mig så slapp tänka på den där j****  bussen 710:an
Antigen åker den för tidigt eller försent eller så dyker den inte upp alls..


Nej nu ska jag käka lite tapas med mamma och pappa sedan ha en myskväll och leta efter kläder som jag kan ha på mig imorgon på festen och kolla på film, plus att man jobbar imorgon ..

Ha en trevlig kväll.

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0