Har lite tråkigt så tänkte göra detta lilla förhör

Sommar 08

Gjort något i sommar som du aldrig gjort förr?
Inte något riktigt speciellt, bara att jag var 8dagar på mitt landställe
Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är
Vilka länder besökte du? Har bara varit i Sverige i sommar
Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009? Ledigt längre och resa utomlands och umgås med Sofie mer
Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas? 18 Augusti då jag och älskling varit tillsammans i 1år
Största misstaget? Glömde ta med min eppelpsi medecin dem två sista dagarna på Gotland
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej inte riktigt, bara att jag var riktigt allergisk i sommar
Bästa köpet? En väska och min mobil
Vad spenderade du mest pengar på? Om jag ska vara ärlig så var det på alkohol faktiskt och kläder
Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut alla mina vänner
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008? Hmm det var så många men Oasis-wonderwall
Va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Jag var lika glad som alltid i sommras
Vad önskar du att du gjort mer? Träffat Sofie mer innan hon åkte till Santa Barbra, sysselsatt mig med, med olika saker
Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat så att jag kunde vara mer på mitt sommarställe
Hur tillbringade du midsommarafton? Hos min kära Josofine med alla vänner
Blev du kär i sommar? nej var redan jättekär
Favoritprogram på tv? Har så många, men de bästa måste vara the hills
Bästa boken du läste i sommar? The dirt om mötle crüe , självbiografin som var riktigt spännande
Största musikaliska upptäckten? Nej inte riktigt , började gilla RnB igen
Något du önskade och fick?  Yes, några dagar på Gotland och godkänt i Matte B
Något du önskade dig men inte fick? Nej jag det jag önskade mig fick jag elr köpte själv
Gjorde du på första dagen på sommarlovet? Jag satte i skolan på intensiv kurs i Matte B
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?  Mer sol och varmare vatten
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2008? Gud jag hade en sådan mixad stil
Vem saknade du? Sofie och Louisa så klart. Och min pojkvän när han var på Gotland
Den bästa av de nya människorna du träffade?  Att jag träffade Louisa som är så rolig och cool
Sommarens sötaste? Att min syster och Jossan träffade sin pojkvänner i Sommras
Sommarens hetaste? Hmm. måste jag fundera på
Sommarens största kärlek? Marcus
Sommarens besvikelse? Att jag inte fick spendera mer tid på mitt sommarställa
Sommarens bästa? Att jag klarade Matte B kursen och att vart ute med trion, dagarna på gotland, lärt känna nytt folk
Sommarens snällaste?  Alla min vänner på olika sätt
Älskar du sommaren 08?  Absolut, men hoppas på en ännu bättre sommar år 2009 med resor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0