Godmorgon Godmorgon!

Hejsan hejsan!
Har precis käkat fruskost blev en kopp te är inte så hungrig köper någon mack Påväg till jobbet...

Orkar verkligen inte gå upp är jättetrött  men måste kliva upp ur sängen och sminka klart mig och klä på mig kläder som jag kan ha på jobbet som  ett par svarta jeans och en snygg tröja har kollat upp igenomt fönstrent det ser så kallt ut och det blåser ute =(

Btw jag hittade detta på Natascha Peyres Och jag intstämmer helt med henne med dett

. Säga hur man känner och vad man tycker, hur löjligt det än låter.

2. Alltid vara självständig och aldrig vara beroende av sin partner.

Även om han/hon betalar, ska man inte vara beroende.

3. Ha sina egna vänner.

4. Kontrollera sin svartsjuka.

5. Lita på sin partner.

6. Alltid behandla sin partner som man själv vill bli behandlad.

7. Försöka vara ifrån varandra, iallafall litegrann.

8. Krydda sexlivet och inte alltid ha det som en rutin.

9. Göra romantiska saker, som tex romantiska middagar.

10.  Sluta aldrig att ge din partner komplimanger och inte ta henne/honom för givet.






Men måste kila nu ska snart dra ner till t-banan och åka iväg till jobbet
Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0