Godmorgon godmorgon äntligen fredag

hatar när man är sjuk då vaknar man alltid så tidigt sen är man jättetrött och hostar jätte mycekt jag vill bara bli frisk...


Iaf Igår så kollade jag på filmen boudygurad med Whitney Huston och Kevin Costner, den är så himla bra Var länge sedan man såg den och den gick på tv så :)

Sen så kollade jag på dubbelavsnitt från scrubs när Turk, Janitor, mail snubben och advokaten det ser så sjukt roligt  när dem aribaindar till journey - dont stop belivin..

Finns ju inte så mycket att göra när man är sjuk så...
 

sedan drack jag väl cirka åtta koppar grön te igår och massa hals tabletter och två glassar...

Och  min syster Emma och Johan kom hem . Dem har varit hos Johan i Jönköping..


Idag får man se vad som händer men det blir väl ännu en mysdag i sängen med te och halstabletter.
Kolla på film .. Nej känner att jag måste gå upp och göra irodning frukost  och själklart en kopp grönt te..


Hopppas ni mår bättre än jag och slipper åka på en höst förkylning.


Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0