Go kväll

Hejsan .

Som sagt så råkade jag komma försent till jobbet woops, var verkligen inte med flit.. försov mig och var tvugen att dricka en kopp te för att bätra på min röst eftersom jag blev hes efter gårdagen..

Det var dock lite jobbigt att jobba med en hes röst och hjälpa alla kunder men det gick bra som tur är men rösten blev inte bättre för det. Sedan fick jag även gå tidigare för att det fanns inte så mycket att göra så att Thommmie och Joz stannade kvar..

När man kommer hem och bara längtat att få lägga sig i sängen och kolla på tv och bara slappa även fast jag har gjort det hela veckan, så är mamma och pappa inne i mitt rum och läser så gick in i Emmas rum och Var med Johan och kollade på Die Hard 4 och väntade på att Emma skulle komma hem

sedan var det familjemiddag med mycket snack sedan gick jag ner till tvättstugan och hämtade tvätten,

Sedan blir det filmkväll med Emma och Johan

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0