En kopp svartvinbärste och en rinnande näsa

Sitter här igen vid min lånedata och dricker en stor kopp svartvinbärste  kollar på vänner väntar på att topmodel ska börja..



Idag vaknade jag av att Emma kom in i rummet och skulle ha kläder och självklart lånade hon utav mig som vanligt,  köper jämt en massa nya kläder som hon hittar..

Men nu måste jag spara min pengar för att kunna betala min tatuering plus att jag ska klippa mig.

Nästa månda så ska lite av löningen återigen gå till mamma sedan ska jag köpa lite julklappar har redan kommit på vad jag ska köpa till alla men måste dela upp det , har haft så tråkigt när jag varit sjuk så har suttit och tänkt på hur mkt jag ska spendera på julklappar och vad jag ska köpa så har kommit på lite smått o gott till alla.. Har till och med tänkt på hur  jag ska dela upp allt jag ska köpa syrran , mammas och pappas present nästa månad och i november köper jag dem till resten av dem andra..!!

Tänk att man blir så uttråkad av att vara sjuk att man tänker på vad man ska köpa till familjen i julklapp. Men det är ganska roligt för nu har jag lite mer pengar så jag kan köpa lite andra grejer i julklapp till dem förutom underkläder, sport saker etc .. Men nu får dem lite finare saker för att de är dem värda tycker jag....



Idag har man även kollat på film med Emmas pojkvän har hållt honom sällskap och så har vi snackat lite skit... Han är verkligen en jättesnäll kille är glad för att min syster har honom.. Nu är han på hennes jobb sen kommer dem hem så får man se vad dem hittar på för något om dem ska vara hemma så kan dem hålla lilla mig sällskap...

Sitter och kollar ut genom fönstret och ser att hösten är riktigt på gång och det är så otroligt mysigt, Höstväder i Stockholm är så fint speciellt i stan när det blir mörkt med allt ljus och alla löv. det är så fiiiint


Medans man tittar ut igenom mitt fönster så är löven gula och lite blåsigt så det är jättefint ute, medans jag sitter här inne och  dricker mitt te och kan inte gå ut och fika tråkigt nog önskar jag vore firsk.




Nej nu känner jag att jag bara babblar på som aldrig förr.

vi hörs senare.


Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0