Ännu en ledig idag med dåligtväder

Hey!


Vaknade typ för 20min sedan ska snart gå upp och göra iordning te och lite frukost sedan ska man försöka resa upp ur sängen, men man känner inte för att gå upp om man öppnar gardinerna och kollar ut genom fönstret..


Igår var det ju som sagt vilodag, då jag kollade på gossips girl, parlametntet och bad company sedan vad klockan halv tolv så jag och älskling gick och lade oss, men jag var inte så trött så satte på yttligare en film som var Jurassic Park.

Nu så ligger man i sängen bloggar lite och väntar på att mitt te ska bli klart. Sjävklart kollar jag på en film också men ska upp alldeles strax, måste ringa lite samtal idag också! Kolla upp lite saker och sjävklart ska jag städa mitt rum, sedan ska man möta pojkvännen vid fem och åka till sollentuna

Hoppas ni får en bra dag

Ciao Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så söta!

2008-11-11 @ 18:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0